عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 14260
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


جلسه فوق العاده هیات امنای جبهه مردمی400

 

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی وبسایت 400، جلسه فوق العاده هیات امنای  جبهه مردمی 400 روز

  • جمعه  مورخ 28/03/1402 در دفتر  این جبهه برگزار  شد.

  • سخنگوی جبهه مردمی 400 در پاسخ به خبرنگار ما اعلام کرد در این جلسه سیاست ها و راهبرد های آینده

  • جبهه بررسی و تصویب  شد و آقای مهندس علی منصوری دبیر کل جبهه ، ضمن گرامی داشت  گزارشی از روند

  • پیگیری امور و سیاست های جبهه ارائه کردند و عنوان نمودند پیرامون اخذ مجوز نشریه با مسئولین استانی

  • وکشوری  رایزنی هایی صورت پذیرفته است. مهندس منصوری تاکید کردند جبهه مردمی 400 توسط

  • نمایندگان اقشار مختلف مردم فهیم البرز پایه گذاری و تاسیس شده است و جبهه ای گسترده و فراجناحی بوده

  • و از تمامی گروها و احزاب و جریانات در آن حضور داشته ، و هدف اصلی آن ارتقاع ،رشد و تعالی استان

  • البرز بوده و همت خواهد کرد تا این استان پر جمعیت  و مردم نجیب آن از خدماتی در شان ایران کوچک

  • برخوردار شوند . ایشان در پایان خاطر نشان کردند ، قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری،  چهارچوب

  • اصلی سیاست های این جبهه را تعیین می کند.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : یک شنبه 28 خرداد 1402

 

مهندس علی منصوری، کارشناس ارشد روابط بین الملل:

فرصت سوزی و سکوت جواد ظریف و تیم اش 

فرصت طلبی و استراتژی کم نظیر ترکیه در ماجرای خاشقجی  روزنامه نگار سعودی 

دستگاه دیپلماسی کشورمان به رهبری آقای جواد ظریف، در ماجرای قتل فجیع خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی،  به جای استفاده ظریفانه از این فرصت بی نظیر و ویژه پیش آمده در اثر اشتباه راهبردی سعودی ها و آمریکایی ها ؛ در کمال ناباوری سکوت پیشه کرده اند و همچنان منتظر معجزه هستند تا این دو دشمن کینه توز مردم ایران(عربستان سعودی و آمریکا) بتوانند از این مخمصه بیرون بروند. در سطح بین الملل و جهانی اشتباهاتی این چنین و فرصت های ناشی از آن برای رقبای قدرت های منطقه ای و جهانی کمتر پیش می آید و دولت های مقابل به این راحتی چنین فرصت هایی را جهت تنبیه و از رده خارج کردن رقبای کینه توز و ظالم خود از دست نمی دهند.

 

 جناب آقای دکتر ظریف! ........



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : دو شنبه 23 مهر 1397

ورشکستگی مدیریتی کلانشهر کرج!

 

 

( 13 ناظر؛ 13 جزیره)

 

مهندس علی منصوری:

 

نظام مدیریت شهری در ایران به سبب تمرکز در ساختار سیاسی- مدیریتی کشور نسبت به سیستم‌های فرادست و نظام‌های ملی و منطقه‌ای دارای رابطه‌ای یک سویه‌ای است که آن را به سوی مدیریتی منفعل سوق داده است. از طرفی نداشتن انسجام کافی در تعاملات شفاف و بروز با سطوح فرودست و داخلی آن را تبدیل به مدیریتی نامنسجم نموده است و در نهایت از نظر ابعاد محیطی نیز مدیریت شهری ایران به دلیل عدم برخورداری از بسترهای مناسب سیاسی، اجتماعی، مالی.....

متاسفانه در حال حاضر کلانشهر کرج نه تنها از چنین مدیریتی برخودار نیست ، بلکه مدیریت این کلانشهر با الگویی قهقرایی و قبیله ای که مدام از معادلات سیاسی شهری و جناحی شهری تاثیر می گیرد در یک دور باطل و منفعلانه فقط به دنبال حفظ قدرت خود می باشد! رقابت های سیاسی بین باندهای قدرت نیز، سیستم به اصطلاح ناظر منتخب مردم را هم به 13 جزیره با فیدبگ های غیر مهندسی و قرون وسطی ای سوق داده است و می رود تا این کلانشهر را که علاوه بر بار مشکلات ساختاری و سوء مدیریت ؛ بار سنگین ناشی از سرریز جمعیت سربار پایتخت و نیز مجموعه های خدماتی کشوری که هدیه نا مبارک پایتخت است؛ به ورشکستگی مدیریتی زود هنگام برساند.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : یک شنبه 22 مهر 1397

 

مهندس علی منصوری :

وفاى به عهد، خصلتى همه پسند  اما فراموش شده از سوی مسئولین

 

در هنگام مرور ادبیات مربوط به سرمایه اجتماعی و توسعه به این مطلب پی‌ می‌بریم که روابط اجتماعی، فرصت‌هایی هستند برای بسیج منابعی که مشوق رشد و توسعه‌اند. همچنین سرمایه اجتماعی می‌تواند با پیوند با فضای سیاسی، نقش مؤثرتری در چشم‌انداز توسعه در جامعه بازی ‌کند. این امر مستلزم ارزیابی جدی‌تر پروژه‌ها و برآورد دقیق‌تر تأثیر این یا آن سیاست بر سرمایه اجتماعی و همچنین نقش سرمایه اجتماعی در حوزه سیاست به ویژه در توسعه سیاسی است.واژه اعتماد گرچه به ظاهر ساده است اما در خود بار معنایی سنگینی دارد که در تئوری‌های نوسازی و توسعه سیاسی نادیده انگاشته شده است. این واژه به علت گستردگی معنایی، می‌تواند در مرحله گذار از بحران‌های موجود در روند توسعه سیاسی به نحو مؤثری به نظام سیاسی کمک کند. اعتماد در ورودی نظام، تصمیم‌گیری‌ها، الگوسازی‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، عملکردها و خروجی‌ نظام و خصوصا بر روی بازخورد سیستم نقش فعال و مؤثری دارد و به صورت یک عامل و عنصر نامرئی اثر خود را در نظام باقی می‌گذارد و نبود آن در جامعه موجب ناآرامی و حتی بحران می‌شود. در روند اعتمادسازی متقابل میان مردم و حکومت، نه تنها نظام سیاسی بلکه نهادهای غیرحکومتی و نخبگان جامعه می‌توانند نقش مؤثری ایفا کنند.

 وفادارى به پیمان ها به قدرى در نظر حق تعالى مهم و لازم است كه حتى اگر طرف مقابل منكر و حتى دشمن خدا هم باشد، باز خداوند متعال عهدشناسى و رعایت مفاد قرارداد را با آنها لازم مى داند.

 حضرت على (علیه السلام) مى فرمایند:

 لَیسَ مِن فَرائِضِ الله شَىءٌ اَلنّاسُ اَشَدُّ عَلَیهِ اجتِماعاً مَعَ تَفَرُّقِ اَهوائِهِم وَ تَشَتُّتِ آرائِهِم مِن تَعظیمِ الوَفاءِ بِالعُهودِ؛                  

 

هیچ یك از فرایض الهى، همانند وفاى به عهد نیست كه مردم با همة خواسته هاى گوناگون و دیدگاه هاى مختلف، بیشتر بر آن اتفاق نظر داشته باشند. آرى، وفاى به عهد مخصوص به دین و مرام خاصى نیست. این خصلت آن قدر بدیهى و فطرى است كه هر انسان دین دار و بى دینى به زیبایى و شایستگى آن اعتراف دارد و مورد اتفاق همة ادیان و انسان هاى روى زمین است.  

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی: اعتمادسازی نیازمند دو رکن اصلی است، یکی کار عملی و دیگری تبلیغات.

 

امیدواریم با تقویت خوش قولی و وفای به عهد از سوی مسئولین امر، اعتماد عمومی نسبت به ارکان حکومتی تقویت گردد و در گردنه های سخت و صعب العبور مدیریتی کشور پنانسیل عظیم حمایت مردمی همواره و همانند گذشته به کمک مدیران بشتابد.

 

"علی منصوری"

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : دو شنبه 9 مهر 1397
 

 دکتر نجفی استاندار البرز گفت:

ادامه بزرگراه همت در البرز اکنون با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت حل برخی تنگناهای مالی تا پایان سال ۹۷ زیربار ترافیک می رود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، دکترمحمدعلی نجفی در بازدید از روند تکمیل ادامه پروژه بزرگراه همت که صبح شنبه صورت گرفت، با بیان اینکه پیشرفت ۹۰ درصدی ادامه بزرگراه همت در البرز گفت: این پروژه اهمیت زیادی برای کشور و به ‌خصوص شهروندان البرزی دارد.
وی به بازدیدهای مستمر از این پروژه اشاره کرد و افزود: نسبت به آخرین بازدیدی که به همراه مدیران کل مربوطه و دیگر همکارانمان از مراحل اجرای داشته‌ایم پیشرفت بالایی حاصل‌شده است.
استاندار البرز  پیشرفت کنونی پروژه تکمیل آزادراه همت را بیش از ۹۰ درصد عنوان کرد و افزود: این پروژه دیگر معارض جدی ندارد و تنها در خصوص تزریق منابع مالی برای آن و پیشبرد سریع‌تر کار یکسری تنگناهای مالی وجود دارد.
دکتر نجفی اضافه کرد: اقدامات لازم برای تزریق بودجه به پروژه ادامه اتوبان همت تا کرج در حال انجام است تا تأمین بخشی از این تزریق مالی که موردنیاز است، انجام شود.
وی اظهار امیدواری کرد که مشاور، پیمانکار و شرکت مجری پروژه به‌خوبی و با همین سرعت به کار خود ادامه دهند و تا قبل از اتمام سال جاری این پروژه به بهره‌برداری برسد.
استاندار البرز گفت: جای خرسندی دارد که علیرغم تنگناهای مالی کار به‌خوبی پیش رفته است و در این میان مشکلاتی در خصوص پیشبرد این پروژه وجود داشته که حل‌شده و به‌سوی مراحل نهایی برای بهره‌برداری از آن تا پایان سال 97 پیش می‌رویم.
 
مردم صبور استان البرز با خوش بینی امیدوارند، بزرگراه همت با همت بلند جناب آقای دکتر نجفی تا پایان سال وارد مدار شریانی بزرگراه های کشور شده و قسمت بزرگی از مشکلات ناشی از ترافیک سنگین بزرگراه تهران کرج بویژه در ورودی و خروجی کلانشهر کرج مرتفع شود.
هیات تحریه وبلاگ جبهه مردمی 400 ؛ ضمن عرض خداقوت به جناب آقای استاندار، توفیق ایشان و همکاران صدیق شان را آرزومند است.


:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : شنبه 24 شهريور 1397

 

مهندس علی منصوری، دبیر کل جبهه مردمی 400:

 

استعفاء، برکناری  و یا ترور  شخصیت در انتظار مدیر و یا کارشناسی که تن به

درخواست های خلاف قانون نمی دهد!

 

زمانی که کارشناسی متعهد  روی کار می آید ، متخلفین و دوستان شان  مدام شکایت می‌ کنند  که ایشان تعادل را در سیستم  به هم ریخته است. آنها در گذشته می‌توانستند با لابی، دوستی با واسطه ،  رشوه و یا .....، کار خود را پیش ببرند، اما آقای مدیر و یا کارشناس متعهد  این قاعده را بر هم می زند.

 مساله این است متاسفانه در بیشتر مواقع همه به این شرایط رضایت داده و با هم در حال انجامش هستند،  در نتیجه اگر نیرویی مخالف با این جریان وارد سیستم شود، تمام تلاش خود را برای دفع و بیرون راندنش انجام می‌دهند.

فکر می‌کنید نیروهای متعهد چکونه حذف می شوند؟

جواب این سوال بسیار واضح است. قدرتی که این تعادل و فساد را در ادارات و نهادهای آلوده به وجود آورده، دارای چنان توانی است که نیروهایی  متعهد و سالم از پس‌شان برنمی‌آیند و این نیروها نمی‌توانند تعادل را به هم بزنند، بلکه این تعادل و قدرت‌هاست که آنها را حذف می‌کند و این سوال سر جای خود باقی می‌ماند که باید برای مبارزه با فساد و توقف این سیستم از کجا شروع کنیم؟

ایشان اضافه کردند:

انجام هر خدماتی  در سیستم های آلوده ، برای خودش احتمالاً نرخِ مشخص و قواعدی  دارد. شما براساس قواعدی که این سیستمِ فاسد برایتان مشخص کرده عمل می‌کنید یا از آن حذف خواهید شد و از ادامه  خدمت محروم می‌شوید. در نتیجه اگر کسی می‌خواهد در این فرآیند مداخله کند، باید به خوبی بداند که در کجای این فرآیند، به چه میزان و تا چه حدی باید مداخله کرده و تغییر ایجاد کند. چقدر نیرو بگذارد تا این تعادل را به هم بزند و یک تعادل جدید، منهای فساد ایجاد کند. مشخص شدن این فرآیند است که اهمیت دارد و گرنه افراد  متنفذ و ذی نفوذ خارج از سیستم ، فرد متعهد  را به راحتی از سیستم دفع می‌کنند، اگر بلای دیگری سرشان نیاورند!

 

* «اگر بلای دیگری سرش نیاورند» در ادبیات سیاسی و رسانه‌ای به معنای «احتمال ترور» یا آسیب‌های دیگری از این جنس است!

 

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : سه شنبه 20 شهريور 1397

مهندس علی منصوری، دبیر کل جبهه مردمی 400 و مدیر هفته نامه عصر ارتباط:

در مقام قیاس، باید عرض کنم: که تلاش های آقای دکتر نجفی استاندار محترم البرز در میان اسلاف خود از حیث سلامت و چابکی مدیریت و نیز تلاش بی وقفه؛ بی نظیر است. 

ایشان اظهار امیدواری کردند با همکاری و همراهی دگر مسئولان ارشد استانی ، هرچه زودتر امور مردم استان سامانی در خور  نام ایران کوچک  را به خود گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : شنبه 10 شهريور 1397

 اقلیم استان البرز

 استان البرز به مرکزیت کرج بزرگ از نظر موقعیت جغرافیایی از شمال به استان مازندران از غرب به استان قزوین و از شرق به استان تهران و از جنوب به استان مرکزی محدود میشود . پهنه استان شامل: شهرستانهای ساوجبلاغ- کرج - نظر آباد و شهر هاو بخشهای اشتهارد –آسارا –طالقان –چارباغ  چندار–تنکمان  وشهرهای فردیس- محمدشهر- کمال شهر - ماهدشت- مشکین دشت - گرمدره -کوهسار و   شهر جدید هشتگرد میباشد.که با توجه به موقعیت بسیار استراتژیک بعنوان چهارراه غرب و شمال کشور محسوب میشود که نقطه اتصال راه ترانزیتی 17استان پر جمعیت کشور است و از لحاظ جمعیتی حدود 5/2میلیون نفر در این استان ساکن میباشند که در مقایسه با جمعیت کشور در آخرین آمار سال 1389 حدود 5 % از جمعیت کل کشور را شامل می شود.

ارتفاعات البرز مهمترین نقش را در شکل گیری اقالیم استان بعهده دارند استان البرز در فصول سرد سال متاثر از سیستم های شمالی و شمال غربی و غربی به ویژه جنوب غربی بوده و ریزش های آن متاثر از فعالیت این 
سیستم ها می باشند. بارندگی های این منطقه از ماههای آبان وآذر آغاز وتا اواسط اردیبهشت ماه ادامه می یابد.

استان البرز از نظر اقلیمی دارای تنوع زیادی می باشد به گونه ایی که از اقلیم بیابانی در قسمتهای جنوبی شروع و تا اقلیم های نیمه مرطوب و مرطوب در قسمتهای شمالی ادامه پیدا می کند.

با توجه به موقعیت عمومی استان می توان بیان نمود که شدید ترین تضاد آب و هوایی شمالی– جنوبی یعنی اقلیم مرطوب و نیمه مرطوب در شمال و در مقابل اقلیم نیمه خشک و بیابانی در جنوب استان دیده می شود.

استان البرز به لحاظ وجود مراکز متعدد صنعتی، دانشگاهی، کشاورزی ، گردشگری ،طبیعت گردی ،میراث فرهنگی و... در کشور جایگاه ویژه ای دارد .

موقعیت جغرافیایی :

استان از شمال به استان مازندران ؛ از جنوب به استان مرکزی ؛ از غرب به استان قزوین و از شرق به استان تهران محدود می شود . این استان در جنوب ارتفاعات البرز مرکزی واقع شده و نوسانات ارتفاعی در آن زیا                                                                      

است لذا آب و هوای استان متاثر از عامل ارتفاع می باشد ارتفاعات البرز مهمترین نقش را در شکل گیری                                                                                                                                                                            
اقلیم های استان به عهده دارد استان البرز در فصول سرد سال متاثر از سیستم های شمالی و شمال غربی و غربی ویژه جنوب غربی بوده و ریزش های آن متاثر از فعالیت این سیستم ها می باشند . بارندگی های این منطقه از ماههای مهر وآبان آغاز و تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه می یابد                                                                                                                                                                                                                                             .

 ارتفاعات استان البرز   :                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

استان البرز در دامنه های جنوبی سلسله جبال البرز قرار گرفته است این بخش از ارتفاعات البرز مرتفع ترین قلل البرز را به خود اختصاص داده است ارتفاعات کندوان وکوههای طالقان در شمال وشمال غربی استان تا محل تلاقی رودخانه الموت یه رودخانه طالقان کشیده شده وبه مثابه دیواری عظیم دو اقلیم شمال وجنوب ارتفاعات البرز را از یکدیگر متمایز نموده است

عرض جغرافیایی:

از دیگر عوامل موثر بر اقلیم یک منطقه عرض جغرافیایی است که به سبب محدودیت گستردگی عرض جغرافیایی در استان البرز تاثیر آن بر اقلیم استان از این جهت محدود می باشد

منابع آبها(منابع رطوبتی):

منابع آب به عنوان یک فاکتورمهم در شکل گیری اقلیم هر منطقه مورد ارزیابی قرار می گیرد که خود به سه دسته آبهای سطحی ؛ آبهای زیززمینی وسدها دسته بندی می شود .در بخش نخست رودخانه های استان قرار دارند که مهمترین آنها عبارتند از کرج و طالقان رود. در بخش دوم آبهای زیر زمینی قرار دارد که در اشکال

چاهها وقنوات وچشمه ها مورد بهره برداری قرار گرفته و به تغییر سیمای اقلیمی استان کمک می نمایند . سومین                                                                                                                                                                        


قسمت از منابع رطوبتی استان را سدها تشکیل می دهند که مهمترین آنهاسد امیرکبیر و سد طالقان                                                                                                                                                                                  
می باشد که هریک با آبیاری بخش وسیعی از زمینهای اطراف خود در رویش وپوشش گیاهی استان ودر نتیجه اقلیم استان اثر می گذارد .                                                                                                                                    .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : شنبه 10 شهريور 1397

فوری           فوری

قاضی برای متخلفین انتخاباتی کرج چه حکمی صادرخواهدکرد؟

درپی رسیدگی های قبلی پرونده تخلفات انتخابات شورای کرج با شکایت علی منصوری(تنها شاکی پرونده) و پس از 2سال پیگیری مستمر و تأیید تخلفات صورت گرفته و دست بردن در آرای مردم(حق الناس)، نماینده کرج، فرماندارسابق کرج و مسؤولان اجرایی و نظارتی ازسوی دادگاه کیفری یک استان تهران احضارشدند. (روزدادگاه ب14بهمن)



:: برچسب‌ها: متخلفین انتخاباتی کرج , چه حکمی صادرخواهدکرد؟ , پرونده تخلفات انتخابات شورای کرج , با شکایت علی منصوری , (تنها شاکی پرونده) , پس از 2سال پیگیری مستمر , تایید تخلفات صورت گرفته , دست بردن در آرای مردم , (حق الناس) , نماینده کرج البرز , فرماندارسابق کرج , مسؤولان اجرایی و نظارتی , ازسوی دادگاه کیفری یک استان تهران , احضارشدند , (روزدادگاه 14بهمن) , 14بهمن , پرونده تخلفات انتخابات البرز , شکایت علی منصوری , قاضی برای متخلفین انتخاباتی کرج , چه خواهدشد؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : دو شنبه 12 بهمن 1394

مصطفی افضلی‌فرد در نطق میان دستور:                              دوشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ساعت ۱۲:۰۱

 

آقای وزیر کشور!

به وظیفه قانونی خود در صیانت از حق الناس در خصوص انتخابات شورای شهر کرج عمل کنید!

 

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس نطق خود را با یک درخواست از وزیر کشور ادامه داد و گفت: از جنابعالی به جد می‌خواهم از وظیفه قانونی خود در اجرای مصوبات کمیسیون اصل نود در صیانت از حق والناس درخصوص انتخابات شوراء‌های شهر و روستا در استان البرز و چهارمحال و بختیاری عمل کنید تا مبادا حقوق حقه مردم مشمول مرور زمان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت مصطفی افضلی‌فرد در نشست علنی امروز (دوشنبه 11 آبان ماه) در نطق میان دستور خود، رژیم خبیث آل‌سعود به جای بیان حرف‌های ریاکارانه در مورد انتخابات آزاد سوریه، مزدوران جنایت کار خود را از این کشور جمع‌آوری کنند و به جنایات وحشیانه خود علیه مردم مظلوم یمن پایان دهد.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: بعضا شاهد به وجود آمدن فضایی در مجلس هستیم که نمایندگان در اجلاسیه چهارم نتوانند از ساز و کار و اختیارات قانونی خود برای پیگیری حقوق و مطالبات مردم استفاده کنند، آیا اگر وزیر یا مدیر و یا رئیس سازمانی به تعهدات و وظایف قانونی خود عمل نکند و این موجب از بین رفتن حق مردم بشود نباید از ابزار تذکر، طرح سوال و حتی استیضاح استفاده کرد؟

آیا باید با انگ سیاسی و تبلیغاتی زدن زمینه ناکارآمدی نمایندگان را فراهم آورد؟، آیا این کار به نفع کشور است؟ باید بدون توجه به نتایج انتخابات آتی به وظیفه قانونی خود که دفاع از حقوق مردم در حوزه نظارت است عمل کنیم.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس نطق خود را با یک درخواست از وزیر کشور ادامه داد و گفت: از جنابعالی به جد می‌خواهم از وظیفه قانونی خود در اجرای مصوبات کمیسیون اصل نود در صیانت از حق والناس درخصوص انتخابات شوراء‌های شهر و روستا در استان البرز و چهارمحال و بختیاری عمل کنید تا مبادا حقوق حقه مردم مشمول مرور زمان شود.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : سه شنبه 12 آبان 1394

افضلی‌فرد:

صدور قرار مجرمیت برای متخلفین انتخابات شورای شهر کرج

مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بااشاره به جلسه کمیسیون اصل نود برای بررسی پرونده شورای شهر کرج و شورای روستای آرمند چهارمحال و بختیاری گفت: در ابتدای جلسه و بررسی پرونده شورای روستای آرمند با حضور مسئولان ستاد انتخابات کشور و مسئولان امنیتی نیروی انتظامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت . وی افزود: در این جلسه بر اجرای قانون و رعایت حق‌الناس تاکید شد و دلایل عدم اجرای قانون و استیفای حقوق مردم مورد بررسی قرار گرفت

  افضلی‌فرد خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز تخلف صورت گرفته در انتخابات شورای اسلامی شهر کرج با حضور شاکیان پرونده و رئیس کمیته سیاسی کمیسیون اصل نود برگزار و سندهای جدیدی نیز در این باره ارائه شد. وی افزود: در جریان این پرونده قرار مجرمیت برای کسانی که در این ماجرا دست داشتند صادر و مطرح شده که بزهکاری افرادی که در آرا دست بردند محرز شده است؛ 

افضلی‌فرد در پایان گفت: اگرچه کمیسیون اصل نود پیش از این نظر خود را در مورد انتخابات شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد اما ......                    

(خبرگزاری فارس 1394/07/06)



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : پنج شنبه 16 مهر 1394

آیت اله هاشمی رفسنجانی :

دست بردن در رأی مردم

مثل سرقت از اموال دیگران است

 

"هرکسی که ادعای پیروی از ولایت می کند،باید برای نهادینه شدن این حرف رهبری در جامعه تلاش کند که رای مردم حق الناس است."

 

هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگویی با هفته‌نامه مثلث اظهار داشت نقش رهبری در انتخابات بسیار برجسته بود.

وی در پاسخ به این پرسش که نقش رهبری را در انتخابات 92 چگونه یافتید؟ نکات قابل تاملی بیان می‌دارد و می‌گوید: «نقش رهبری در انتخابات متوجه شور و اشتیاق مردم برای حضور و صحت برگزاری آن است.

من چند مورد را می‌گویم تا مشخص شود که نقش ایشان چقدر برجسته بود.

اولا در نامگذاری سال 92، حماسه سیاسی گفتند که مصداق کامل و نقطه عطف آن انتخابات بود.

ثانیا گفتند که هیچ‌کس، حتی خانواده‌ام نمی‌دانند به چه کسی رأی می‌دهم که این جمله نوعی اعتماد به مردم داد. ثالثا به انتخابات فراتر از نظام و انقلاب، رویکرد ملی دادند و اعلام کردند که حتی کسانی که نظام را قبول ندارند، به خاطر کشور ایران در انتخابات شرکت کنند و رابعا اعلام کردند که رأی مردم حق‌الناس است.

این جمله ایشان خیلی تاثیر داشت.»

هاشمی ادامه داد:

«هر کسی که ادعای پیروی از ولایت می‌کند، باید برای نهادینه شدن این حرف رهبری در جامعه تلاش کند که رأی مردم حق‌الناس است.

وقتی یک فقیه و مرجع تقلید این حرف را می‌زند، معنایش این است که دست بردن در رأی مردم مثل سرقت از اموال و لباس دیگران است.

این حرف برای مأموران انتخابات در نام‌نویسی، نظارت، شمردن و اعلام نتایج تکلیف می‌آورد. حتی اگر کسی با نگاه سیاسی و به خاطر مسایل شخصی مردم را از رأی دادن به یک نفر با رد صلاحیت محروم کند، با این حرف رهبری که یک فتوای سیاسی است، دست بردن در حق‌الناس است.

حق‌الناس هم به گونه‌ای است که خداوند نمی‌گذرد، هر چند از حق خود با یک توبه می‌گذرد.

این حرف یک نکته تاریخی است و اگر در آینده هم برای هر انتخابی این جمله نصب‌العین همه مسئولین باشد، مطمئن باشید مردم با اطمینان و اعتماد بیشتر شرکت می‌کنند.»




:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : پنج شنبه 26 شهريور 1394


جلسه فوق العاده هیات امنای

جبهه مردمی400

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی وبسایت 400، جلسه فوق العاده هیات امنای  جبهه مردمی 400 روز جمعه  مورخ 06/07/1397 در دفتر  این جبهه برگزار  شد.

سخنگوی جبهه مردمی 400 در پاسخ به خبرنگار ما اعلام کرد در این جلسه سیاست ها و راهبرد های آینده جبهه بررسی و تصویب  شد و آقای مهندس علی منصوری دبیر کل جبهه ، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و ابراز همدردی با خانواده های شهدا و مصدومین اقدام تروریستی اخیر اهواز و محکومیت شدید آن؛ گزارشی از روند پیگیری امور و سیاست های جبهه ارائه کردند و عنوان نمودند پیرامون اخذ مجوز نشریه با مسئولین استانی و کشوری  رایزنی هایی صورت پذیرفته است. مهندس منصوری تاکید کردند جبهه مردمی 400 توسط نمایندگان اقشار مختلف مردم فهیم البرز (کاندیدا های چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر استان البرز) پایه گذاری و تاسیس شده است و جبهه ای گسترده و فراجناحی بوده و از تمامی گروها و احزاب و جریانات در آن حضور داشته ، و هدف اصلی آن ارتقاع ،رشد و تعالی البرز بوده و همت خواهد کرد تا این استان پر جمعیت  و مردم نجیب آن از خدماتی در شان ایران کوچک برخوردار شوند . ایشان در پایان خاطر نشان کردند ، قانون اساسی و منویات رهبری عزیز انقلاب چهارچوب اصلی سیاست های این جبهه را تعیین می کند.



:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : یک شنبه 6 مهر 1397

زیارت امام رضا(ع) از زیارت

امام حسین (ع) افضل است.

حضرت امام رضا(ع) یکی از دوازده فروغ امامت است که صبر، شجاعت، عبادت و تقوای ایشان میان ائمه زبانزد بوده است و در یک کلام شخصیت ملکوتی آن حضرت در حدّی بود که در زمان خود کسی در برتری مقام ورع و معنویت آن وجود بابرکت هیچ‌گونه تردیدی نداشت. مرجع فقید شیعه و عالم ربانی آیت‌الله بهجت، شخصیت امام رضا(ع) را در سخنان متعددی مورد بررسی قرار داده‌ و از ایشان کرامات و روایات بسیاری نقل کرده‌اند. بخشی از سخنان آیت‌الله بهجت در مورد حضرت ثامن‌الائمه(ع) به‌شرح ذیل است:

حرم امام رضا(ع) نعمت گران‌قدر ایران حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) نعمت بزرگ و گران‌قدرى است که در اختیار ایرانى‌ها است، عظمتش را خدا مى‌داند، به‌حدى که امام جواد(ع) مى‌فرماید: زیارت پدرم امام رضا(ع) از زیارت امام حسین(ع) افضل است، زیرا امام حسین(ع) را عامه و خاصه زیارت مى‌کنند، ولى پدرم را جز خاصه (شیعیان دوازده امامى) زیارت نمى‌کنند، لذا کرامات از ضریح آن حضرت بیشتر از ضریح امام حسین(ع) ظاهر مى‌شود. بنابراین، ایرانى‌ها باید نعمت حرم حضرت امام رضا(ع) که زیارت آن برایشان فراهم است، مغتنم بشمارند......



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394

سخنگوی اصل نود:        

مسئولین کشوری و استانی متفق القول هستند که شورای کرج به ناحق تشکیل شده!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، مصطفی افضلی فرد با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا-منطقه اردبیل، وظیفه این کمیسیون را رسیدگی به شکایات وارده از قوای سه گانه دانست و تصریح کرد: این کمیسیون علاوه بر رسیدگی به شکایات وارده از قوای سه گانه، بر عملکرد این سه قوه نیز نظارت دارد.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس با بیان اینکه کمیسیون اصل نود مجلس می تواند به نهادهای تحت امر مقام معظم رهبری نیز نظارت کند، خاطرنشان کرد: این امر نقطه عطفی است در تقویت بعد نظارتی این کمیسیون. 

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده شکایت از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کرج توسط کمیسیون بررسی شده و نتیجه آن رسماً به وزارت کشور اعلام شده است، اظهار کرد: متاسفانه وزارت کشور تاکنون در انجام وظیفه قانونی خود در رسیدگی به این موضوع سهل انگاری و تعلل کرده است.

افضلی فرد با بیان اینکه آرای مردم حق الناس است، اضافه کرد: موظف هستیم نسبت به صیانت از آرای مردم اقدام کنیم و اگر عضوی از اعضای شورای اسلامی شهر در خلال فعالیت شورا، شرایط عضویت را از دست بدهد، باید سریعاً کنار گذاشته شود. وی با بیان اینکه برخی از کانون‌های قدرت فشار می‌آورند تا به این پرونده رسیدگی نشود.....



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : چهار شنبه 14 مرداد 1394

ابلاغ نرخ سال 1394 خدمات دفاتر پیشخوان

ابلاغ نرخ سال 1394 خدمات دفاتر پیشخوان دولت به کارگروه های استانی از

سوی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور

به گزارش خبرنگار 400- یک مقام مطلع در استانداری البرز در پاسخ سوال خبرنگار ما مبنی براینک علت عدم ابلاغ نرخ های سال 1394 با وجود گذشت بیش از 4 ماه از سال 1394 چیست؟، اعلام کردند بر اساس قانون پس از تصویب نرخ شورای نرخ گذاری ، این نرخ ها بایستی از سوی ستاد سوخت کشور جهت اجرا به کارگروه های استانی ابلاغ گردد و کارگروه استانی نیزاین نرخ ها را به انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان و دستگاه های ذیربط ابلاغ خواهد کرد . این مقام مطلع اعلام کرد نرخ های مورد اشاره در مورخ 15/4/1394 به کارگروه استان البرز ابلاغ شده است. ایشان در پاسخ سوال خبرنگار 400 مبنی بر وجود برکراسی طولانی و پیچیده جهت ابلاغ نرخ ها پاسخ روشنی ندادند! . خبرنگار ما همچنان پیگیر این موضوع هستند.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : شنبه 10 مرداد 1394

استاندار البرز:

روند برگزاری انتخابات باید به ناظران امین سپرده شود!

استاندار البرز با تأکید بر اینکه هیچ سازمانی نباید حامی کاندیداها باشد و با انتقاد از اینکه در بزنگاه انتخابات دوره های قبل، برخی دستگاه ها در مقام حمایت از کاندیداها برمی آمدند، تصریح کرد: روند برگزاری انتخابات باید به ناظران امین سپرده شود، چرا که رأی مردم حق الناس است......



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : پنج شنبه 8 مرداد 1394

سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت:

برخورد قانونی با  وزارت کشور بخاطر تعلل و سهل انگاری در پرونده تخلف انتخابات شورای شهر کرج

متاسفانه وزارت کشور در مورد تشکیل جلسه شورای حل اختلاف و رسیدگی به پرونده انتخابات شورای شهر کرج تعلل و سهل‌انگاری می‌کند.

 وی با بیان اینکه به آقای امیری سخنگوی وزارت کشور اعلام کرده‌ایم که این جوابیه به لحاظ حقوقی قابل قبول نیست، افزود: جوابیه کامل، مبسوط و مستندی از طرف کمیسیون اصل 90 مبنی بر اینکه تنها سازوکار رسیدگی به مسئله انتخابات شورای شهر کرج، شورای حل اختلاف استان البرز است، آماده شد......



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : دو شنبه 5 مرداد 1394

استعفای یک عضو شورای شهر در دقیقه 90

لطفاّ کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
 

 http://www.8pic.ir/images/55758295698374071958.png

مرتضی یکی از دانش آموزان عقب مانده ذهنیست و وقتی با او مواجه شدم مطلب جالبی گفت که مرا برآن داشت تا . . . بنویسم .

داخل مترو ، پسر بچه پر جنب و جوشی توجهم را جلب کرد و

از او پرسیدم : مدرسه میری ؟

او گفت : آره .

مادرش گفت مدرسه استثنائی میره .

از پسرک پرسیدم : اسمت چیه ؟

گفت : مرتضی .

از مادرش سؤال کردم ، درست میگه ؟

مادر گفت بله خیلی چیز ها رو درست میگه .

از مرتضی پرسیدم :کدوم درسهایت را بیشتر دوست داری ؟

او گفت : درس حساب (ریاضی).

پرسیدم: نقاشی رو هم دوست داری ؟

او گفت : نقاشی که به درد نمی خوره ، من میخوام درس حساب یاد بگیرم .

پرسیدم چرا دوست داری حساب یاد بگیری ؟

گفت: واسه اینکه بتونم رأی های مردم رو که به شورای شهر دادند بشمرم .

گفتم :رأی ها رو که قبلاً شمردند.

او گفت :بلد نیستن درست بشمرند .

گفتم :همه رو با دقت شمردند.

اوگفت :پس چرا هر کسی یک جور میشمره ، مثلاً یکی میگه یازده تا و یکی دیگه میگه پانزده تا ، یکی میگه تو این صندوق هست ، یکی میگه تو اون صندوق نیست ،

اینا بلد نیستن درست بشمرن .

من میخوام حساب یاد بگیرم و برم رأی ها رو درست بشمرم.

******

این صحبتهای مرتضی مرا برآن داشت تا از خودم بپرسم مگر شمردن آراء چند صندوق چقدر کار داره تا ابهامات را از بین ببرند و مردم را از شک و تردید بیرون آورند ؟

راستی حق الناس چیه ؟

اصلاً به ما چه ، خودشون میدونند با خدای خودشون .

نظر شما چیه ؟



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : پنج شنبه 1 مرداد 1394



:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : یک شنبه 28 تير 1394
کد خبر: 321715تاریخ: 1394/03/01 09:47
 
نماینده مردم اردبیل در مجلس:
به صحبت های رئیس شورای شهر کرج اهمیتی نمی دهیم
دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: شکایت انحراف در انتخابات شورای شهر کرج به کمیسیون اصل نود شده و کمیسیون اصل نود صلاحیت اظهار نظر در این خصوص را دارد نه دیگران. این شکایت به رئیس شورای شهر نشده است که نظر بدهد تخلفی انجام شده یا نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مصطفی افضلی فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی درباره صحبت های رئیس شورای شهر که با رد تخلف در انتخابات این شورا گفته بود “راه برای شکایت ما باز است” به خبرنگار پارلمانی کـرج رســاگفت: اظهارنظرها در این خصوص بسیار متفاوت است. این شکایت به رئیس شورای شهر کرج نشده است که نظر بدهد تخلفی انجام شده یا نشده است.

وی در خصوص جایگاه کمیسیون ۹۰ مجلس اظهار داشت: مطابق قانون هر کس از کار دستگاههای اجرایی، نظارتی، قوه قضاییه، مجلس و نمایندگان مجلس شکایتی داشته باشند می تواند به کمیسیون اصل نود ارائه کند که هر سه قوه را شامل می شود. باید توجه داشت که کمیسیون اصل نود بر اساس قانون اساسی شکل گرفته و قانون اساسی مقدم بر سایر قوانین از جمله قانون شوراهاست و به عنوان یک سند بالا دستی و مادر همه قوانین تلقی می شود. اگر مستندات موجود تخلفات را ثابت کند باید به آن رسیدگی کنند و همه باید از آن تمکین نمایند.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در پایان گفت: این شکایت به کمیسیون اصل نود شده و کمیسیون اصل نود صلاحیت اظهار نظر در این خصوص را دارد نه دیگران. شاید حرف های زیادی زده شود ولی کار ما بر اساس قانون است و مطابق قانون این مسئله را تا آخر پیگیری می کنیم.

گفتنی است، پیش تر محمود دادگو رئیس شورای شهر کرج در گفت و گو با سایت خبری تیتر یک گفته بود “در انتخابات شورای شهر کرج رأی گیری انجام شده است شده و مراجعی که باید رأی ها را تأیید کنند، این کار را کرده اند، پس تخلفی انجام نشده است!”

انتهای پیام/ص


لینک مطلب: http://dana.ir/News/321715.html


:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : جمعه 26 تير 1394

اسامی کاندیدا های تایید صلاحیت شده چهارمین دوره شورای اسلامی کرج-عضو جبهه مردمی 400

 

۱ – خانم فاطمه آجورلو مشهور به آجرلو فرزند علی اکبر کد نامزد ۱۲۱۵

۲ – آقای علی اشرف آدینه وند فرزند خلعت علی کد نامزد ۱۲۱۶

۳ – آقای شهرام آذین فرزند حبیب الله کد نامزد ۱۲۱۸

۴ – خانم مریم آرزومند فرزند مرتضی کد نامزد ۱۲۱۹

۵– آقای محمودرضا آرمین فرزند صفرعلی کد نامزد۱۲۴۱

.

.

.



:: بازدید از این مطلب : 1584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : سه شنبه 23 تير 1394

ورود دادستان کرج به تخلفات

اعضای شورای شهر کرج

دادستان کرج با بیان اینکه در قانون دادستانی وظیفه‌ ای برای تخریب ساخت و ساز ندارد و جلوگیری از این روند مستقیما بر عهده شهرداران است؛ اظهار داشت: متاسفانه درخصوص جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در کرج وضعیت نابسامان است و شهرداری و شورا به‌ عنوان ناظر در این مورد کوتاهی‌ های بسیاری داشته‌ اند.

به گزارش400 ، چندی پیش گزارشی با تیتر شهرداری از پای‌ بست ویران است با موضوع اینکه شهرداری کرج با وام‌ های چندصد میلیاردی و شهر فروشی اداره می‌شود در روزنامه قانون منتشر شد. این گزارش با واکنش‌های بسیاری از سوی مجموعه شهرداری، شورای شهر و دادستان کرج مواجه شد.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : دو شنبه 22 تير 1394

 

وعده افشاگری مهندس منصوری:

بزودی با مردم درد دل خواهم کرد و گزارش مستندی خدمت مردم

 

فهیم البرز خواهم داد.

 

سر دبیر: راستی چه فرقی است میان:  مینو خالقی  اصفهان ؛  سپنتا نیکنام یزد   و   علی منصوری کرج

مینو خالقی اکنون در کسوت مشاور عالی سیاسی  در یکی از وزارتخانه ها مشغول کار شده است!!


سپنتا نیکنام به جمع اعضای شورای شهر یزد برگشت!!


علی منصوری  با وجود دستور کمیسیون اصل 90 و رای مراجع متعدد قضایی در تایید حق ایشان؛

همچنان از حق خود دور مانده است!؟؟!

 

پشت پرده پرونده تخلفات انتخابات شورای شهر کرج چه خبر بوده است!؟

 

خبرنگار سرویس سیاسی 400 – اکنون بیش از حدود 4 سال  از دستور آنی رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی(مجلس شورای اسلامی ) جهت تشکیل هیات حل اختلاف شوراهای استان البرز به وزیر کشور می گذرد! در این دستور کمیسیون اصل 90 ضمن تایید و تاکید برتخلف در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کرج و تضییع حقوق مردم کرج و  شاکی پرونده (علی منصوری عضو علی البدل شورای اسلامی چهارم شهر کرج) از وزیر کشور خواسته بود  که به استاندار البرز دستور دهد تا ضمن تشکیل هیات حل اختلاف ، علی منصوری را با فرد فاقد صلاحیت از اعضای شورای اسلامی کرج جایگزین نماید و گزارشی از اقدامات خود را به کمیسیون ارسال نماید...

از سوی دیگر بنابر اطلاع واصله شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی کشکولی بالاخره پس از گذشت 4 سال ، رای بر مجرمیت مسئولین وقت برگزاری انتخابات صادر نمود و به صراحت بر تضییع حقوق آقای علی منصوری تاکید نمود و این رای پس از دو بار بررسی در شعبه 4 دیوان عالی کشور نیز تایید و قطعی شد. اما چرا محکومین روانه زندان نشدند؟!! و هزاران سوال بی پاسخ....



:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : دو شنبه 1 آبان 1397

افزایش نرخ خدمات دفاتر پیشخوان دولت

به گزارش وبسایت  400- یک منبع مطلع در استانداری البرز درپاسخ به سوال خبرنگار 400 اعلام کرد بر اساس نامه رئیس امور سیستم ها و امور دولت الکترونیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، منضم به نامه رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک ، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور ، نرخ خدمات دفاتر پیشخوان دولت در سال 94 نسبت به سال 93 حداکثر  20 در صد افزایش می یابد. یافته های خبرنگار ما حاکی است، این افزایش نرخ در اولین جلسه کارگروه استانداری، طرح و پس از تصویب ابلاغ خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : یک شنبه 14 تير 1394

افضلی‌فرد در گفت‌‌وگو با فارس:

حاضرم در خصوص مشکل انتخابات شورای

شهر کرج در صدا وسیما مناظره کنم

 

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس گفت: مسئله انتخابات شورای شهر کرج باید از طریق شورای حل اختلاف حل شود و کمیسیون در هفته اول کاری بعد از تعطیلات تابستانی مجلس جلسه‌ای را برای حل و فصل این موضوع با قائم مقام وزیر کشور برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: مقامات وزارت کشور بر این اعتقادند که مشکل انتخابات کرج از طریق دادگستری و قوه قضاییه پی‌گیری شود اما با توجه به اینکه شرایط سلب عضویت از اعضای شورای شهر به هر دلیلی جزو وظایف شورای حل اختلاف است، این موضوع باید توسط شورای حل اختلاف پی‌گیری و مطابق نظر این شورا باید به این موضوع رسیدگی شود. افضلی‌فرد با اشاره به نامه قائم مقام وزیر کشور به کمیسیون اصل نود در مورد موضوع انتخابات شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: قائم مقام وزیر کشور در نامه خود به بخشی از قانون اشاره کرده و مابقی را مغفول گذاشتهاست؛ پاسخ وی به درخواست کمیسیون برای رسیدگی به موضوع پاسخ ناقصی است و من این موضوع را در صحبتی که با قائم مقام وزیر کشور داشتم به وی گفتم و عنوان کردم که من حاضرم در این ارتباط در صدا و سیما با شما مناظره کنم.



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : یک شنبه 14 تير 1394

حق و باطل

 

 



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : پنج شنبه 11 تير 1394

امام صادق عليه‏السلام :

كَلامٌ فى حَقٍّ خَيرٌ مِن سُكوتٍ عَلى باطِلٍ؛

(من لا يحضره الفقيه، ج 4، ص 396. )


سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.

سانسور حق از نظر قرآن

 

محمد كرامت پناه

بسيار ديده ايد كساني كه بي سبب با حق، ستيز مي كنند و با آن كه حق را مي شناسند در برابر آن مي ايستند و يا آن را كتمان مي كنند. به اين معنا كه اگر در برابر آن موضع گيري منفي و يا ستيزه جويانه نداشته باشند، دست كم با نوعي خودسانسوري مي كوشند بگويند شتر ديدي، نديدي. از نظر قرآن حق ستيزي و كتمان حق و نيز خودسانسوري در برابر حق و بيان آن امري نكوهيده است. از اين رو شماري از آيات قرآني به اين مسئله توجه داشته است. نويسنده در اين نوشتار با بهره گيري از آموزه ها و تحليل و تبيين قرآني كوشيده است تا علل و آثارحق ستيزي را در حوزه هاي مختلف بيان كند. با هم اين مطلب را از نظر مي گذرانيم.

حق طلبي، فطرت انساني . . . . .

 



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : پنج شنبه 11 تير 1394

 

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس:

صحبت های رییس کمیسیون اصل 90 تحریف

شده است!

مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت پرونده انتخابات شورای شهر کرج، گفت: ما معتقدیم که طبق مستندات قانونی این مشکل باید توسط شوراهای حل اختلاف پی‌گیری و حل شود.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : سه شنبه 9 تير 1394

سیاسی - مجلس
94/04/08- 11:49 شماره : 13940408000154

افضلی‌فرد در گفت‌‌وگو با فارس:

مسئله انتخابات شورای شهر کرج باید از طریق شورای حل اختلاف حل شود

 
کمیسیون اصل۹۰ به نامه وزارت‌کشور درباره انتخابات کرج پاسخ داد/ رسیدگی به پرونده از سوی شورای حل اختلاف

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس گفت: و کمیسیون در هفته اول کاری بعد از تعطیلات تابستانی مجلس جلسه‌ای را برای حل و فصل این موضوع با قائم مقام وزیر کشور برگزار خواهد کرد.

مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم  . . . .



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : سه شنبه 8 تير 1394

خبرنگار400 اعلام کرد جلسه سوم جبهه مردمی 400 در منزل مهندس علی منصوری برگزار شد. عصر روز جمعه پنجم تیر ماه ، ده ها نفر از کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان البرز به همراه تعداد از نخبگان سیاسی،اجتماعی ،ورزشی،هنری و روحانیون ؛ میهمان مهندس علی منصوری بودند و سومین جلسه جبهه مردمی 400 (مدافعین حق الناس) را در فضایی بسیار معنوی برگزار کردند. .......



:: برچسب‌ها: جبهه مردمی 400 ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : یک شنبه 27 تير 1394

  مسئولین برگزاری  انتخابات شورای کرج یک رور بعد اتمام انتخابات:

 

نمایندگان ناظر خود را معرفی کنید!

 

تسنیم: چه کسانی گفتند نماینده ناظر نمی‌دهیم؟

منصوری: فرماندار، هیات نظارت و هیات اجرایی برگزاری انتخابات. هر چه اصرار کردیم نماینده ناظر ندادند. . . . .



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : پنج شنبه 4 تير 1394

شاکی پرونده تخلف در انتخابات شورای شهر کرج در

گفت‌وگو با تسنیم:

کمیسیون اصل ۹۰ هم تخلف در

انتخابات شورای شهر کرج را

تایید کرده است

خبرگزاری تسنیم: شاکی پرونده وقوع تخلف در روند برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرج با تشریح تخلفات به وقوع پیوسته و روند شکایت گفت: علاوه بر صدور قرار مجرمیت برای متهمان این پرونده، کمیسیون اصل ۹۰ نیز تخلف را تایید کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : پنج شنبه 4 تير 1394

نمایندگان محترم شهر !!

تمکین در مقابل قانون و تن دادن به حق و طلب بخشش

تنها راه نفوذ به دل مردم است

(پیگیری تخلفات انتخابات شورای شهر کرج )

جمعی از 400 نفر : درموضوع بررسی پرونده تخلفات انتخابات چهارمین دوره شورای شهر کرج و اظهار نظرهای متفاوت از سوی افراد و نهادهای مختلف نکات مهمی وجود دارد که به اهم آن ها اشاره می نمایم. - مرجع قضایی که با قرار مجرمیت و صدور کیفر خواست تخلف را به صورت قطعی تایید کرده است. - کمیسیون اصل 90 قانون اساسی که یکی از ارکان مجلس شورای اسلامی بوده و جایگاهی بسیار رفیع دارد پس از تحقیقاتی مفصل، تخلف را تایید و به وزیر کشور و استاندار البرز دستور احقاق حق داده است. اما بر خلاف نظر مراجع قانونی فوق الذکر، یکی از نمایندگان کرج در مصاحبه های سفارشی و تریبون های مختلف اعلام می دارد که هر چه بوده تمام شده و هیچ خدشه ای در انتخابات شورای شهر کرج وجود نداشته است و هیچ کس حق ورود و رسیدگی ندارد!!.............



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : چهار شنبه 3 تير 1394

کولیوند25 تیر ماه92 اعلام کرد:

خرید و فروش آرا بیشترین تخلف انتخاباتی بوده است.

چهارشنبه, 12 تیر 1392 ساعت 14:14 

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا:

   

 25 تیرماه اعلام تأیید شوراها/ خرید و فروش آرا بیشترین تخلف انتخاباتی بوده است به علت اینکه برخی فرمانداری ها اسامی انتخابات شوراهای شهر و روستا را دیر ابلاغ کرده اند 25 تیر ماه آخرین اعلام نهایی تایید صحت انتخابات شوراهای شهر و روستا خواهد بود. رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا از اعلام اسامی نهایی تایید صحت انتخابی های شوراها در 25 تیر ماه خبر داد و گفت: خرید و فروش رای و حضور افراد غیرمقیم در حوزه انتخابیه مهمترین تخلفات انتخابات شوراهای شهر و روستا بوده است. جواد کولیوند در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه صحت انتخابات حوزه‌های انتخابیه شوراها و روستاهای کشور می‌بایست در 17 تیرماه اعلام شود، اظهار داشت: به علت اینکه برخی فرمانداری‌ها اسامی انتخابات شوراهای شهر و روستا را دیر ابلاغ کرده‌اند 25 تیر ماه آخرین اعلام نهایی تایید صحت انتخابات شوراهای شهر و روستا خواهد بود. نماینده مردم کرج در مجلس نهم به عدم تایید صحت حوزه‌های انتخابیه اشاره کرد و گفت: حوزه‌های انتخابیه‌ای که تاکنون صحت‌شان تایید نشده است پس از بررسی مجدد هیات نظارت استان‌ها نظر نهایی به هیات مرکزی شوراها ابلاغ می‌شود و در آن تایید و یا عدم تایید آن اعلام می‌شود. به گفته کولیوند شهرهای پرند، بومهن و شهر قدس به دلیل خرید و فروش آرا و همچنین حضور افراد در حوزه‌های انتخابیه که مقیم نبودند صحت انتخاب شان باطل اعلام می‌شود.

(مرجع خبر)



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : چهار شنبه 3 تير 1394

پویش :

تحلیلی پیرامون رای کمیسیون اصل 90 درباره انتخابات شوراهای کرج/

استاندارالبرز در دوراهی قانون یا نفوذ

 

 

 

بی اطلاعی عزیز اکبریان!

 

پس از گذشت قریب به دو سال از انتخابات شوراهای اسلامی شهر‌ها و روستاهای کشور، تاکنون پرونده شکایت علی منصوری یکی از نامزدهای انتخابات نسبت به آرای انتخابات در کرج به سرانجام نرسیده. این پرونده تاکنون حاشیه‌های فراوانی به‌دنبال داشته است از یک سو دادگاهی که او در آنجا طرح شکایت کرده برخی از مجریان این انتخابات را محکوم کرده‌، از سوی دیگر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی نیز رأی بر ابطال صندوق رای در انتخابات شورای شهر کرج داده و اعلام نظر آن را بر‌عهده شورای حل اختلاف استانداری البرز گذاشته است. این در حالی است که تاکنون شورای حل اختلاف استان البرز به بهانه‌های مختلف تشکیل نشده و مسئله حضور برخی از افراد به‌عنوان داور که مجری انتخاباتی بوده‌اند که در آن تخلف انجام شده در شورای حل اختلاف استان البرز، از مسائل چالش‌بر انگیز این پرونده است. ماجرا از اینجا شروع شده که . . . .



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : چهار شنبه 3 تير 1394

تایید یک خبر دیگر تابناک

زمان خداحافظی با چند عضو شورای شهر کرج فرارسید

اینگونه توجیحات که اگر ما بخواهیم حق را به حق‌دار بدهیم اختلافی به وجود آمده و فضا امنیتی می‌شود نه مبنای قانونی دارد و نه مبنای شرعی.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : چهار شنبه 2 تير 1394

برخی خرید و فروش رأی در انتخابات را امری عادی می دانند متأسفانه ضعف‌ مسئولان اجرایی در برخورد با تخلفات انتخاباتی، زمینه را برای تضییع حقوق مردم و کسانی که پایبند قانون هستند، فراهم کرده است.

یکی از این تخلفات، خرید و فروش آرا یا ‌تطمیع رأی دهندگان است که به عناوین گوناگون انجام می‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : چهار شنبه 3 تير 1394

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس؛ تخلفات در انتخابات شورای شهر کرج محرز است/متخلفان از شورای کنونی باید خداحافظی کنند

افضلی فرد گفت: انتخابات شورای شهر کرج ابطال نمی شود بلکه جابجایی صورت می گیرد و فردی که حقش ضایع شده جایگزین فردی می شود که تقلب انجام داده و از شورا بیرون می رود.

 



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : چهار شنبه 3 تير 1394
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');