تصویب منشور اخلاقی و مرامنامه جبهه مردمی 400


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 224
بازدید هفته : 667
بازدید ماه : 667
بازدید کل : 14801
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 خبرنگار400 اعلام کرد جلسه سوم جبهه مردمی 400 در منزل مهندس علی منصوری برگزار شد. عصر روز جمعه پنجم خرداد ماه ، ده ها نفر از کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان البرز به همراه تعداد از نخبگان سیاسی،اجتماعی ،ورزشی،هنری و روحانیون ؛ میهمان مهندس علی منصوری بودند و سومین جلسه جبهه مردمی 400 (مدافعین حق الناس) را در فضایی بسیار معنوی برگزار کردند. به گزارش خبرنگار 400؛ این مراسم معنوی با قرائت قرآن توسط تعدادی از قاریان و حافظین قرآن کریم آغاز شد و تا اذان مغرب ادامه پیدا کرد.

پس از افطار، جلسه با مداحی دو نفر از مادحین اهل بیت (ع) ادامه پیدا کرد . پس از اتمام مداحی؛ جلسه عمومی جبهه مردمی 400 آغاز بکار کرد و سخنرانان و اعضا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دو ساله مهندس منصوری در پی گیری مستمر و قاطعانه حق الناس ، بر همراهی و حمایت همه جانبه خود از ایشان تاکید کردند.

درادامه پیش نویس مرامنامه جبهه مردمی 400 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت با ذکر صلوات به اتفاق آرا در هشت بند به تصویب رسید.

 

متن منشور اخلاقی و مرامنامه جبهه مردمی  400

 

بسمه تعالی

1- انقلاب اسلامی جریانی است پویا و مبتنی بر اراده آحاد امت اسلامی ، بنابراین افراد عضو و حامی این جریان با اعتقاد راسخ به اصل مردمی بودن واصالت اراده مردم دست برادری به یکدیگر می دهند تا سرنوشت خویش را بر اساس تعالیم وشعائر اصیل اسلامی تعیین نمایند.

2 - جریـــان مردمـی 400؛ با الهـــام از کــلام ارزشــمند امــام راحــل "جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر" اعتقاد راسخ دارد که جمهوریت و اسلامیت دو رکن انقلاب اسلامی و الگویی ثابت برای هرگونه فعالیت اجتماعی و سیاسی است ، بنابر این هرگونه دخالت در رای مردم و اعمال نظر در جریان زلال آرای مردم را خیانت به رکن جمهوریت و هرگونه بی توجهی به اصول شرع مقدس اسلامی را خیانت به رکن اسلامیت می داند . بدیهی است که دراین میان چراغ راه و شاخص ارزیابی قانون اساسی کشور و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و در نهایت فرامین مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب خواهد بود .

3- جریان مردمی 400؛ نظم تشکیلاتی را آموزه ای شرعی و عقلی دانسته و اعضاء و حامیان آن معتقدند که نیل به آرمان ها و اهداف ، صرفاً با نظم و انسجام تشکیلاتی قابل دستیابی است .

4- جریان مردمی 400 به هیچ یک از جریانهای سیاسی کشور وابستگی ندارد و ضمن احترام به جریان های سالم سیاسی خود را جریانی مستقل و آزاد دانسته و اعتقاد دارد که با عبرت از سرنوشت جریانهای گذشته خصوصاً در عرصه حفظ مشارکت مردمی می توان سرعت توسعه و تعالی جامعه را افزایش داد.

5- جریان مردمی 400 که بر اساس اعتراض در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرج شکل گرفته ، معتقد است که تک تک نامزدهای انتخابات شورا ها و مجلس و... در نظام جمهوری اسلامی که جان و مال خود را در عرصه مسئولیت پذیری عرضه می کنند و برای ایفای نقش اجتماعی اعلام آمادگی می کنند به نوعی سرمایه انسانی واجتماعی ارزشمند محسوب شده و در این میان گناه سرکوب و سرخوردگی و برخورد غیرقانونی با این حضور را نابخشودنی و خیانتی بزرگ می دانند .

6- جریان مردمی 400 ضمن احترام به همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات شورای چهارم؛ تخلفات و دخالتهای برخی از عوامل مجری و ناظر که طی پرونده آقای مهندس علی منصوری و با پیگیری مجاهدت گونه ایشان آشکار شده را، گناهی نا بخشودنی در تاریخ استان البرز و نقطه عطفی در تعیین سرنوشت خود می دانند .

7- جریان مردمی 400 اذعان می دارد که، علی منصوری یک نام نیست و جریانی است که ازاین پس با انسجام وطی مراحل قانونی و منطبق بر اساسنامه ای مشخص به عنوان یک جریان سیاسی اجتماعی در عرصه استان فعالیت خواهد نمود .

8- با امضاء این مرامنامه اعضاء ضمن التزام به همه مندرجات و بواسطه همه زحمات و دلسوزی های آقای علی منصوری به ایشان ماموریت می دهند که ضمن تشکیل هیئت موسس و تنظیم اساسنامه و تشکیل مجمع عمومی و... نسبت به ثبت و طی مراحل قانونی این جریان مردمی با مشارکت همه اعضاء اقدام نمایند .




:: برچسب‌ها: جبهه مردمی 400 ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : یک شنبه 27 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');