یک روز بعد از انتخابات نمایندگان خود را معرفی کنید!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 224
بازدید هفته : 629
بازدید ماه : 629
بازدید کل : 14763
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


  مسئولین برگزاری  انتخابات شورای کرج یک رور بعد اتمام انتخابات:

 

نمایندگان ناظر خود را معرفی کنید!

 

تسنیم: چه کسانی گفتند نماینده ناظر نمی‌دهیم؟

منصوری: فرماندار، هیات نظارت و هیات اجرایی برگزاری انتخابات. هر چه اصرار کردیم نماینده ناظر ندادند. پنجشنبه شب یعنی درست شب قبل از برگزاری انتخابات بود که به برخی افراد خاص از جمله اعضای فعلی شورا، برگه نماینده ناظر دادند و فردای انتخابات برای ما پیامک آمد که نماینده‌های خود را معرفی کنید. بعد از برگزاری انتخابات، در مهلت قانونی همه اعتراض کردند. فکر می‌کنم از افزون بر 400 نامزد انتخابات، بیش از 300 نفر به صورت کتبی اعتراض کردند که اسناد آن موجود است. متاسفانه با تمام اعتراضات برخورد کردند و در بازشماری فرمایشی همه ما کناری نگه داشتند و خود کسانی که متخلف بودند بازشماری را انجام دادند.

نکته جالب این است که همان صورت جلسه بازشماری نیز بر اساس گزارش ارایه شده از سوی فرماندار، هم اکنون در فرمانداری موجود نیست. در نهایت هیات نظارت استان نیز شکایت‌ها را قبول نکرد و تمامی مراحل قانونی برگزاری انتخابات زیر پا گذاشته شد. اعتراضات گسترده‌ای در شهر شکل گرفت.

در نهایت بعد از اینکه وزارت کشور و هیات مرکزی نظارت رسیدگی نکرد من به عنوان شاکی شخصی و گروهی در دادسرای کارکنان دولت علیه فرماندار وقت، معاون وی، رییس اداره سیاسی وقت، مدیر کل سازمان تبلغیات اسلامی به عنوان رییس هیات نظارت شهرستان، رئیس اداره سیاسی فرمانداری کرج ، معاون وقت  برنامه ریزی استاندار که تحت عنوان  غیر قانونی نماینده استاندار در ستاد انتخابات کرج حضور داشت و آقایان اکبریان و کولیوند نمایندگان شهر در مجلس که رییس هیات نظارت استان و کشور بودند شکایت کردم.




:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : پنج شنبه 4 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');