انتخابات شورای شهرکرج ابطال نمیشود بلکه جابجائی صورت میگیرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 224
بازدید هفته : 691
بازدید ماه : 691
بازدید کل : 14825
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس؛ تخلفات در انتخابات شورای شهر کرج محرز است/متخلفان از شورای کنونی باید خداحافظی کنند

افضلی فرد گفت: انتخابات شورای شهر کرج ابطال نمی شود بلکه جابجایی صورت می گیرد و فردی که حقش ضایع شده جایگزین فردی می شود که تقلب انجام داده و از شورا بیرون می رود.

گروه سیاسی «تیتریک»؛ به نقل از کرج رسا، مصطفی افضلی فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در تشریح علت ابطال آرای انتخابات شورای شهر «کرج» به خبرنگار ما گفت: مستندات و شکایاتی در خصوص اعتراض کاندیداها به نحوه برگزاری انتخابات و وجود تقلب در انتخابات به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه شده است. کمیسیون اصل ۹۰ این موضوع را به کمیته سیاسی که مسئولیت آن با بنده است ارجاع داد و با دعوت از مسئولین مربوطه، مکاتبات متعدد با وزارت کشور و مسئولین استانی موضوع را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که این تخلفات محرز است. وی افزود: زمانی که این اتفاق افتاد یک سازوکاری را تعریف کردیم و نامه ای به معاون اول وزارت کشور نوشتیم تا از طریق تشکیل شورای حل اختلاف در استان البرز و چهارمحال بختیاری با توجه به مستنداتی است تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. از نظر ما مستندات کافی برای ایجاد تغییرات در این شوراها ایجاد شده است و با توجه به مستندات انتظار داریم سریعا هم استاندار البرز و هم استاندار چهارمحال بختیاری شورای حل اختلاف تشکیل دهند و با حضور نمایندگان مجلس این قضیه را فیصله دهند. عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه متاسفانه دوستان رسانه دقت نمی کنند و امانت را رعایت نمی کنند اظهار داشت: شورای شهر کرج منحل نمی شود بلکه جابجایی صورت می گیرد و فردی که حقش ضایع شده جایگزین فردی می شود که تقلب انجام داده و از شورا بیرون می رود. در نهایت به احتمال قوی شورا کلا تغییر می کند و تصمیم نهایی در شورای حل اختلاف گرفته می شود و کسانی که از اعضای شورای کنونی هستند باید خداحافظی کنند. افضلی فرد خاطرنشان کرد: اگر مشخص شود که در بحث تقلب و تضییع حقوق مردم تعمدی بوده است قاطعانانه باید با آنها برخورد شود تا کسی این جرات را پیدا نکند که به خود اجازه دهد با دور زدن قانون در جهت منافع حزبی و شخصی حقوق مردم را ضایع کند. عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اعلام اینکه دکتر کلیوند نماینده مردم شهرستان کرج مطابق قانون شوراها صحت انتخابات را تایید کرد، اظهار داشت: وقتی یک کاندیدایی با مستنداتی به کمیسیون اصل نود مراجعه می کند کمیسیون اصل نود مطابق اصل نود می تواند ولو پس از انتخاب شوراها و تایید آن، به این موضوع رسیدگی نماید که این موضوع به صورت کتبی به دکتر کلیوند اعلام شده و به صورت حضوری نیز با وی صحبت شده است. وی در پایان گفت: این مستندات گویایِ این قضیه است که این تخلفات انجام شده و سازوکار ما این بوده است که در شورای حل اختلاف به این موضوع رسیدگی شود و تصمیم نهایی اتخاذ گردد و گزارش آن به اصل نود داده شود. گفتنی است، اظهارات افضلی فرد در حالی صورت گرفته است که "محمدجواد کولیوند” نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی پیش تر در مصاحبه با کــرج رســـا گفته بود: هیچ خللی از قبیل شمارش آرا ، تایید صلاحیت ها و نوع برگزاری انتخابات وجود ندارد و آقای افضلی فرد نیز صلاحیت اظهار نظر در خصوص تایید انتخابات را ندارد و متاسفانه اظهارات نسنجیده ی ایشان مجموعه ی کمیسیون اصل نود را نیز به چالش کشیده است.

(مرجع خبر)




:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : چهار شنبه 3 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');